tirsdag 6. mars 2012

To intervjuer, foredrag og masseprodusering av surdeig



Jeg beklager lite blogging for tiden, men det er full aktivitet utenfor bloggeverdenen. I dag har det vært en journalist fra Sandnesposten på besøk. Intervjuet kommer i avisen på torsdag. Der blir det mest fokus på brødbaking, og spesielt baking med surdeig.

Ukebladet Hjemmet har også lagd en sak om kosthold og helse for allergikere og intolerante, sammen med informasjon om begge bøkene mine. Reportasjen kommer i et blad en eller annen gang før påske. To brødoppskrifter blir presentert i et eget nummer nå ganske snart.

I sist uke var jeg på besøk både på medlemsmøtet for Norsk Cøliakiforening (NCF), avdeling Rogaland, og på medlemsmøtet for Norsk Proteinintoleranseforening (NPIF), avdeling Rogaland. Jeg hadde med masse smaksprøver, og folk ble begeistret :)

Nå gleder jeg meg veldig til surdeigskurset på Sandes Brygge i neste uke! Det er påmeldt nesten 30 deltakere, så for tiden masseproduserer jeg surdeig :)

Ønsker alle en strålende fin vår, og satser på å komme med nye oppdateringer ganske snart!

2 kommentarer:

  1. Den lille østlendingensøndag, 13 mai, 2012

    Hei! Jeg vil på surdeigskurs! Når går neste runde? :)

    SvarSlett
  2. Hei! Det blir nok dessverre ikke noe kurs før sommeren, men satser på at det blir et nytt til høsten. Du får følge med her på bloggen, så legger jeg ut alt av informasjon her :)
    Lene

    SvarSlett