lørdag 22. oktober 2011

Om cøliaki på "God morgen Norge"

Førstkommende tirsdag skal temaet på TV2s "God morgen Norge", være cøliaki. Tror dette vil være av interesse både får den som har nyoppdaget cøliaki, og for den mer erfarne. Selv skal jeg komme for å presentere den nye boken min "Smakfulle, glutenfrie brød", og ha en liten glutenfri matprat med Wenche.

Ellers så gikk boklanseringen veldig bra :) Jeg vil takke alle dere som kom og gjorde kvelden så vellykket!  Er utrolig kjekt å ha tid til å prate sammen, og dele av erfaringer og ulike tips. Jeg lærte en god del nytt jeg også!



Nå er det ikke lenge til før boken kan kjøpes på nettet. Hjemmesiden er klar, men vi venter på de siste detaljene før den kan lanseres.

Synd jeg ikke får med meg messen "MATGLEDE 2011" i Sandefjord dette året, men ønsker alle utstillere lykke til, og en god fornøyelse til deltakerne! Mer om programmet på messen finner du her (er kun et par timer igjen...).

Riktig GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar